Brittney Griner deneme güncellemeleri: ‘Korkmuş’ WBNA oyuncusu Biden’a Rusya’dan özgürlük elde etmek için yardım için yalvaran mektup yazdı



Brittney Griner deneme güncellemeleri: 'Korkmuş' WBNA oyuncusu Biden'a Rusya'dan özgürlük elde etmek için yardım için yalvaran mektup yazdı

Brittney Griner, duruşmanın ilk gününde Rus mahkeme salonundan çıkarıldı

ABD’li kadın basketbol yıldızı Brittney Griner, Moskova’da tutuklanmasından dört aydan fazla bir süre sonra, uyuşturucu suçlamalarıyla ilgili davasının başlaması beklenen dava nedeniyle Cuma günü Rus mahkemesine çıktı.

31 yaşındaki atlet, ABD büyükelçiliği personelinin katılımıyla yerel saatle öğleden kısa bir süre sonra Moskova dışındaki Khimki Şehir Mahkemesine kelepçeli olarak gelirken görüldü.

Daha sonra, kasıtlı olarak narkotik taşımak da dahil olmak üzere suçlamalarını duydu. Rusya’da 10 yıla kadar hapisle karşı karşıya olan Griner, suçlamaları kabul etti ve savunma yapmadı.

Phoenix Mercury’nin pivotu Griner, WNBA sezon dışında Rusya’da UMMC Ekaterinburg için oynamıştı ve eve giderken Rus havaalanı yetkilileri, ülkede bir suç olan esrar yağı izleri olan vape kartuşları bulduklarını söyleyince tutuklandı.

Raporlara göre, karısı ABD Başkanı Joe Biden’ın kendisiyle görüşmesi ve WNBA’nın yıldız serbest bırakılmasını sağlaması için yalvaran Griner’ın avukatları, davanın iki ay süreceğine inanıyorlar. Duruşma 7 Temmuz Perşembe günü devam edecek.

1657003500

WNBA yıldızı A’Ja Wilson, ‘kız kardeşi’ Brittney Griner’ın serbest bırakılmasını istiyor

Brittney Griner’ın devam eden tutukluluğu, WNBA oyuncuları üzerinde büyük bir ağırlık yarattı.

Las Vegas Aces takımından A’ja Wilson, geçenlerde “kız kardeşi” Bayan Griner’ın nasıl serbest bırakılması gerektiğine dair duygusal bir mesaj aldı.

Oliver O’Connell5 Temmuz 2022 07:45

1656996300

Washington arenasında ‘Bring Brittney Home’ reklam panosu başlatıldı

Cuma günü, Washington DC’deki Capital One Arena’nın dışında büyük ölçekli bir dijital reklam panosu açıldı ve Rusya’yı Brittney Griner’ı serbest bırakmaya çağırdı.

Spor gazetecisi Tamryn Spruill, “Duruşma, BG’nin sağlığıyla ilgili endişeleri tazeliyor çünkü başka bir ülkede, çoğumuzun hakkında çok az şey bildiğimiz çok farklı bir hukuk sistemi altında gerçekleşiyor” dedi. basın bülteni. “Yine de umuda ilham veren şey, halkın desteğinin ve medyanın ilgisinin sürekli akışıdır. Şimdi, bu çok kritik noktada yükselen reklam panolarıyla yeni zirvelere ulaştık. İnsanlar onlara baktıklarında eşlerini, kızlarını, kız kardeşlerini ve arkadaşlarını görmelerini istiyorum. Çoğunlukla kendilerini görmelerini istiyorum. Çünkü hepimiz özgür olana kadar hiçbirimiz özgür değiliz.”

Yaklaşık 300.000 WNBA yıldızının serbest bırakılması için bir Change.org dilekçesi imzaladı.

Oliver O’Connell5 Temmuz 2022 05:45

1656989137

Brittney Griner, All-Star Maçı öncesinde onursal takım üyesi seçildi

WNBA komiseri Cathy Engelberg, Phoenix Mercury pota yıldızının Rusya’da gözaltına alınmadığı takdirde takımda olacağına “hiç şüphe yok” dedi.

Engelberg, “BG bu sezon bizimle olsaydı bir kez daha seçileceğini hayal etmek zor değil” dedi. söz konusu Bir açıklamada.

Bayan Griner, 2013’te WNBA’ya girdiğinden beri her yıl tüm lig takımında yer alıyor.

Oliver O’Connell5 Temmuz 2022 03:45

1656981937

ABD’nin eski Rusya büyükelçisi, gözaltına alınan diğer Amerikalılara dikkat çekti

ABD’nin eski Rusya büyükelçisi Michael McFaul, Brittney Griner’ın Vladimir “Putin’in şeytani otoriter rejiminin” kurbanı olduğunu söylüyor ve diplomat halkı tek kişinin kendisi olmadığını hatırlamaya çağırıyor.

Cuma günü Bay McFaul, Rusya’da sırasıyla casusluk ve uyuşturucu suçlarından tutuklu bulunan Paul Whelen ve Marc Fogel’a dikkat çekti.

Eski büyükelçi Twitter’da “Brittney Griner, Paul Whelan ve Marc Fogel eve getirilmeli” dedi.

Oliver O’Connell5 Temmuz 2022 01:45

1656974737

Brittney Griner ne zaman mahkemeye çıkacak?

WNBA yıldızı Brittney Griner’ın Rusya’da uyuşturucu denemesi sürüyor.

Cuma günü, Bayan Griner mahkemeye çıktı ve savcılar onu bu Şubat ayında Moskova bölgesindeki bir havaalanında bagajında ​​“önemli miktarda” Esrar yağı taşımakla suçladığı için yargılama sırasında bir kafese kondu.

Bir sonraki duruşma tarihi 7 Temmuz, saat 14.30’da Moskova’nın bir banliyösü olan Khimki’de.

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 23:45

1656972771

Griner, Biden’a Rusya’dan özgürlük elde etmek için yardım için yalvarıyor

Bayan Griner, gümrük yetkililerinin bagajında ​​esrar yağı içeren kartuşlar bulduğu iddia edildikten sonra Rus makamları tarafından Şubat ayında gözaltına alındı.

Temsilcileri tarafından paylaşılan alıntılarda şöyle yazıyor: “Burada bir Rus hapishanesinde, düşüncelerimle baş başa ve karımın, ailemin, arkadaşlarımın, olimpiyat formanın veya herhangi bir başarımın koruması olmadan otururken, böyle olabileceğimden çok korkuyorum. sonsuza kadar burada.”

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 23:12

1656971137

İranlılar tarafından rehin tutulan gazeteci, ABD’nin Griner davasına verdiği yanıtı eleştirdi

Jason Rezaian, uluslararası rehine durumları hakkında bir iki şey biliyor.

Eski Tahran büro şefi Washington Post 2016’da serbest bırakılıncaya kadar uydurma casusluk suçlamalarıyla İran hapishanesinde yaklaşık iki yıl tutuldu.

Bu yılın başlarında, ABD’nin Brittney Griner davasına nasıl yanıt verdiğini eleştirdi.

ABD hükümetinin bu davalara daha sağlam bir yanıt vermesi gerekiyor. Açıkça belirtilmelidir ki, bir Amerikalının tutuklanmasının siyasi güdümlü olduğu tespit edilirse, hızlı ve ciddi sonuçlar doğuracaktır. Rehine alan devletleri daha fazla ajitasyona uğratmamak için diplomatik ve tarafsız bir tonda yanıt vermeye yönelik mevcut, uzun süredir devam eden kamu yaklaşımı, aslında tam tersini sağlar: Vatandaşlarımızı genellikle yıllarca hapiste kıvranmaya bırakır ve suçlulara, suç işleyenlere, kendilerinin de suç işlediklerinin sinyalini verir. ondan kurtulabilir.

Kritik olarak, Amerika Birleşik Devletleri devlet rehin almayı aynı aktörler tarafından işlenen seri bir suç olarak görmeye başlamalı ve etkili ve güvenilir caydırıcılar geliştirmelidir.

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 22:45

1656967537

Düzinelerce grup Brittney Griner’ın serbest bırakılması için çağrıda bulundu

Ulusal Kadın Basketbol Oyuncuları Derneği (WNBPA), İnsan Hakları Kampanyası, GLAAD, NAACP, Ulusal Kent Ligi ve diğer bir dizi insan hakları, LGBTQ+ ve spor kuruluşları, Başkan Yardımcısı Kamala Harris’e Biden yönetimine çağrıda bulunan bir mektup yazdı. Brittney Griner’ın serbest bırakılması için daha fazlasını yapmak için.

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 21:45

1656966384

Griner, Biden’a yardım için yalvaran mektup yazdı

Brittney Griner, Başkan Joe Biden’a Rusya’daki hapishaneden serbest bırakılması için yardım isteyen bir mektup yazdı.

Temsilcileri tarafından paylaşılan alıntılarda şöyle yazıyor: “Burada bir Rus hapishanesinde, düşüncelerimle baş başa ve karımın, ailemin, arkadaşlarımın, olimpiyat formanın veya herhangi bir başarımın koruması olmadan otururken, böyle olabileceğimden çok korkuyorum. sonsuza kadar burada.”

Başka bir bölümde, başkana şöyle diyor: “4 Temmuz’da, ailemiz normalde Vietnam Savaşı Gazisi olan babam da dahil olmak üzere özgürlüğümüz için savaşanların hizmetlerini onurlandırıyor. Bu günü genellikle nasıl kutladığımı düşünmek canımı yakıyor çünkü özgürlük bu yıl benim için tamamen farklı bir şey ifade ediyor.”

Ayrıca şunları söylüyor: “Çok fazla uğraştığınızın farkındayım ama lütfen beni ve diğer Amerikalı Tutukluları unutmayın. Lütfen bizi eve getirmek için elinizden geleni yapın. 2020’de ilk kez oy verdim ve size oy verdim. Sana inanıyorum.”

Bayan Griner şunları ekliyor: “Özgürlüğümle ilgili hâlâ yapacak o kadar çok iyi şey var ki, geri kazanmanıza yardımcı olabilirsiniz. Karımı özledim! Ben ailemi özledim! Takım arkadaşlarımı özledim! Şu anda bu kadar acı çektiklerini bilmek beni öldürüyor. Beni eve götürmek için şu anda yapabileceğiniz her şey için minnettarım.”

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 21:26

1656963937

Özet: WNBA yıldızı Brittney Griner’a ne oldu?

WNBA yıldızı Brittney Griner, Rusya’daki davasının devam etmesini beklerken, davanın ayrıntılarını ve ABD makamlarının tutukluluğuna nasıl tepki verdiğini öğrenin:

Oliver O’Connell4 Temmuz 2022 20:45



Source link